2010. május 12., szerda

Meglepetések jönnek

Megtöröm hosszú hallgatásomat egy rövid kis poszttal, mert lassan megyek aludni, hogy holnap reggel folytathassam a szakdolimat. A dolgozat a nyílt innováció témakörét mutatja be, és megpróbálok egy jóslatot mondani arra, hogy mennyire fog elterjedni a Linux kis hazánkban 5 év múlva...


Az elmúlt 1-2 napban kb 260 oldalnyi cikket, hosszab rövidebb megnyilatkozást nyálaztam át a témában, és érdekes dolgokat tapasztaltam... Főleg azon a téren, hogy magukat a nyílt innovációtól (továbbiakban OI) teljesen elhatároltnak tekintik, és mégis ott cuppognak rajta, mikor senki sem figyel. Nem szeretnék konkrétumokba bocsátkozni még most, de amint leadtam, és kicsit egyenesbe jövök, jön a beszámoló. Remélem annyira érdekes lesz mindenkinek, mint nekem...;)


Addig pedig tessék nekem kicsit szurkolni, hogy tényleg leadjam időben...;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése